T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MUĞLA / DATÇA - Kabaklarlı İlkokulu

NAİL SAYAR - Müdür

16.05.1991 Muğla doğumlu olup; Muğla İli Menteşe İlçesi Yerkesik Mahallesindendir.

2013 Yılında Muğla Sıtkı Koçman  Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği’ni bölüm birincisi olarak bitirdi.

2014 Yılında Anadolu Üniversitesi/İktisat Fakültesi/Kamu Yönetimi’ni
2019 Yılında  Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi/Adalet Bölümü’nü
2020 yılında Anadolu Üniversitesinde Eğitim Bilimleri Enstitüsü/Eğitim Yönetimi alanında Yüksek Lisans öğrenimini tamamladı.

2020 yılında Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı Sınıf Eğitimi Bilim Dalında Yüksek Lisans öğrenimini tamamladı.

2020 yılında Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı Sınıf Eğitimi Bilim Dalında Doktora öğrenimine halen devam etmektedir.

2014-2016 tarihleri arasında Kars İli Sarıkamış İlçesi´nin Armutlu Köyünde sınıf öğretmeni olarak görev yaptı.
2016-2017 tarihleri arasında Kars İli Sarıkamış İlçesi Halk Eğitim Merkezi’nde vekaleten müdür yardımcısı olarak görev yaptı.
2017-2019  yılları arasında Kars´ın Sarıkamış ilçesi Karakurt Köyü İlkokulu’nda asaleten müdür yardımcılığı ve bunun yanında vekaleten müdürlük görevlerinde bulundu. 
03.10. 2019  tarihinden itibaren Kars’ın Sarıkamış ilçesi Şehit Taner Baran İlkokulu Müdürü   olarak  görev yaptı.

07.09.2020 tarihinden itibaren 19/07/2021 tarihine kadar Muğla’nın Datça ilçesi Kabaklarlı İlkokulunda Sınıf öğretmeni olarak görev yaptı. 19/07/2021 tarihinden itibaren okulumuzda müdür olarak görev yapmaktadır.

Ayrıca Nail SAYAR’ın ulusal ve uluslararası dergilerde, kongrelerde yayınlanmış eğitim alanında birçok makale ve bildirileri ve kitap bölümü mevcuttur.

Yayınlar

Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-      Sidekli Sabri, Gökbulut Yasin, Nail Sayar, 2013. Dört İşlem Becerisi Nasıl Geliştirilir. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi.

 Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

 

1-      Aykaç Necdet, Bilgin Hilal, Sayar Nail, 2014. Öğretmen Adaylarının Öğretme Öğrenme Anlayışları Ve Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. 3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. Gaziantep Üniversitesi, Gaziantep.

 

Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

 

1-      K. YENİLMEZ, Nail sayar, “Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine Yönelik                   Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi,” presented at the 2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, 2019.

 

2-      A.O. Akçay, Nail SAYAR, ‘’Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin algılarının incelenmesi,’’ presented at the 2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, 2019.

 

3-      Emine Karadayı, Feyza Ardıç, Nail Sayar, AHMET OĞUZ AKÇAY, ‘’İlköğretim matematik öğretim programındaki kazanımların temel becerilere göre incelenmesi,’’ presented at the 2nd International Primary Education Congress (UTEK), Bodrum-Muğla, 2019.

 

4-      Nail Sayar, AHMET OĞUZ AKÇAY, ‘’Investigation of elementary school teachers’level of technology use in mathematics teaching,’’ V. Human and Civilization Congress From Past To Future , 2019.

 

5-      Sayar, N., Kılıçaslan H,, ve A., Bayraktar, Karaçor B., 2019. Değerler Eğitimine Yönelik Yapılan Lisansüstü Çalışmaların Değerlendirilmesi. , 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi KARS.

Kitap Bölümü

Okuduğunu Anlama Stratejileri